Realme Watch S Pro Siyah Zeki Saat

1,691,061,691.06

Product Description

Realme Watch S Pro Siyah Zeki Saat için satıcı açıklaması
(#755532025)
Belirtilen tüm özellikler bilgilendirme amaçlı olup, farklı nitelikte özellikler olabilir. Ürünü satın almadan evvel ürünü satan satıcı ile tasdik etmenizi öneririz.
Koşul Sıfır
Garanti Süresi 2 Yıl – 3 Sene
Garanti Var, Başlamamış
Garanti Geçerlilik Yeri Türkiye
Renk Siyah
“Siparişleriniz 3-6 çalışma günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.”
 

Realme Watch S Pro Siyah Akıllı Saat

Realme Watch S Pro Siyah Akıllı Saat

Çoğu Kez Sorulan Sorular

 

Sipariş İşlemleri :

• Mahsul Teknosa güvencesi altında kapalı kutu, sıfır ve orijinaldir. Bütün ürünler en düşük iki yıllık üretici/distribütör garantisi altındadır.
• Bir siparişte benzer üründen 2 adetten pozitif mahsul satın alınamaz. Toplu sipariş tespitlerinde siparişleriniz iptal edilir.
• Gittigidiyor siparişlerinde fatura bilgileri 1 gün daha sonra güncellenmektedir. Sipariş vermeden önce bilgilerinizi güncellemenizi rica ederiz.
• Gittigidiyor kampanya indirim dönemindeki alışverişlerde KURUMSAL firmalar kampanyadan yararlanamayacağı için faturanız KURUMSAL olarak tarafınıza düzenlenememektedir. böylece tarafımıza yapacağınız fatura düzeltmeleri talepleri işleme alınmayacaktır.
• Mahsul fiyat, indirim, tutar ve taksitlendirme işlemleri için Gittigidiyor Müşteri Hizmetlerinden veri alınması gerekmektedir.
• Ürün fiyatları, piyasa koşulları ve kampanya koşulları dahilinde hemen olan olarak değişebilmektedir. Bundan nedeniyle ürünlerin fiyatları ile ilgili herhangi bir operasyon yapılamamaktadır.

Kargo İşlemleri :

• Kargo teslimatı sırasında ürün kutusunda herhangi bir hasar tespit edilmesi durumunda ürünü teslim almadan tutanak tutturarak geri iade etmenizi rica ederiz.
Mağaza ve kargo şubesinden güvenlik sebebi ile ürün teslimatı yapılamamaktadır.
• UPS KARGO : 444 00 66
• KKTC bölgesine ürün sevk işlemi yapılamamaktadır.

Montaj Gerektiren Ürünler :

• Montaj gerektiren ürünler (*) sadece Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır.
• Kurulum gerektiren bir ürün satın aldığınızda teslimatınız sonrası markanın Yetkili Servisi ile iletişim tarafınızdan kurulması gerekmektedir.
• Montaj gerektiren ürünler (*) mutlaka Yetkili Servis kadar açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis açık havada açılan ürünler garanti kapsamı dışarıya kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse zabıt ile değişim/iade işlemleri yapılabilmektedir.
   – (*) 32” ve üzeri Televizyonlar,
   – Çamaşır Makinesi,
   – Bulaşık Makinesi,
   – Ankastre
   – Buzdolabı
   – Klima
   – Kombi
   – Güvenlik sistemleri
   – Büro tipi yazıcılar

İade / Değişim Şartları :

• Teknosa mağazalarından başkalaşım işlemi yapılamamaktadır.
• Hukuki süreçler gereği sözünden dönme hakkı dahilinde iade işlemleri ürünün size teslim tarihinden itibaren birincil 14 gün içinde yapılabilmektedir. 14 günü aşan iade /değişim işlemleri için mutlaka yetkili servis tutanağı ibraz edilmelidir. Yetkili servis belgesinin iletilmediği durumlarda cayma hakkı kullanılamaz.
• İade edeceğiniz ürün, aksesuarları orijinal ambalajında iade edilmelidir.
• Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler (vakumlu/jelatinli ambalajı açık/yırtık ürünler, sim kart takılmış cep telefonu ve cep bilgisayarları, kurulumu üretilmiş LCD TV, PC, Notebook vb cihazlar, kartuşu çözülmüş printer, faks makinesi, ambalajı çözülmüş tek kullanımlık ürünler, yazılımlar vb), satışı Operatör Temlikli/Sözleşmeli yapılan ürünler ile kişisel bakım ve hijyen ürünlerinin ambalajlarının açılması durumunda başkalaşım/iade işlemleri gerçekleştirilemez.
• Hijyen açısından uygunsuz(Disney iç çamaşırı, Disney mayo, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.
• Hijyen açısından uygunsuz tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, kulaklık, DVD, VDC, CD ve kasetler, kişisel bakım ürünleri (traş makinesi, epilatör, diş bakım ürünleri vs.) ile sarf malzemeleri (toner, kartuş…vs) ama ambalajı açılmamış olmaları halinde iade alınabilmektedir.
• Garanti kapsamındaki arızalı bütün ürünler için başkalaşım işlemleri servis raporu ile yapılabilmektedir. Yetkili servisler tarafından yapılan çözümleme sonucu değişim ve/ya da iade dahilinde olduğu belirlenen ürünler için değişim/iade işlemi yapılır.
• Beyaz eşya mahsul grubu Horoz Lojistik ile taşınmaktadır. Servis raporu/ zarar tespit tutanağı ile birlikte beyaz eşya ürün grubu için ürünleri Teknosa Lojistik Merkezine göndermeniz gerekmektedir. Horoz lojistik tarafından ürününüz alınması için mahsul orijinal ambalajında, yerinden sökülmüş ve taşımaya hazırlanmış durumuna getirilmelidir. ürünü Horoz lojistiğe hazırlama sorumluluğu müşterimize aittir.
• Beyaz eşya dıştan ki ürünler UPS KARGO ile iade edilmektedir. UPS KARGO karşısında ödemeli anlaşmalı kargo kodu EY6521 olduğunu spesifize etmek isteriz.
• Sevk Yapılması Gereken Adres : Teknosa Lojistik Merkezi : Uzlaştırma Mah. 1804 sok. No:5 Gebze-Kocaeli

***DETAYLI BİLGİ İÇİN TEKNOSA.COM YARDIM SAYFASINI İNCELEYEBİLİRSİNİZ.

 www.ayensoftware.com (Gittigidiyor XML API Entegrasyonu)

sizlere supermarket.web.tr farkıyla sunulmuştur