Samsung Galaxy A72 Zeki Telefon Siyah

 6,629

  • USD: 451.83$

Product Description

Samsung Galaxy A72 Zeki Telefon Siyah için satıcı açıklaması
(#680726640)
Kutu Var, Açılmamış
Garanti Tipi Distribütör Garantili
Şart Sıfır
Garanti Süresi 2 Sene – 3 Yıl
Garanti Var, Başlamamış
Garanti Geçerlilik Yeri Türkiye
İşletim Sistemi Android
Renk Siyah
Dahili Düşünce 128 GB
“Siparişleriniz 3-6 çalışma günü içerisinde kargoya teslim edilecektir.”
 

Samsung Galaxy A72 Zeki Telefon Siyah

Samsung Galaxy A72 Zeki Telefon Siyah

Sıkça Sorulan Sorular

 

Sipariş İşlemleri :

• Mahsul Teknosa güvencesi altında kapalı kutu, sıfır ve orijinaldir. Bütün ürünler en düşük iki yıllık üretici/distribütör garantisi altındadır.
• Bir siparişte benzer üründen 2 adetten artı mahsul satın alınamaz. Toplu sipariş tespitlerinde siparişleriniz iptal edilir.
• Gittigidiyor siparişlerinde fatura bilgileri 1 gün sonradan güncellenmektedir. Sipariş vermeden önce bilgilerinizi güncellemenizi rica ederiz.
• Gittigidiyor kampanya indirim dönemindeki alışverişlerde KURUMSAL firmalar kampanyadan yararlanamayacağı için faturanız KURUMSAL olarak tarafınıza düzenlenememektedir. böylece tarafımıza yapacağınız fatura düzeltmeleri talepleri işleme alınmayacaktır.
• Mahsul fiyat, indirim, tutar ve taksitlendirme işlemleri için Gittigidiyor Herif Hizmetlerinden veri alınması gerekmektedir.
• Mahsul fiyatları, piyasa koşulları ve kampanya koşulları kapsamında anlık olarak değişebilmektedir. Bundan dolayı ürünlerin fiyatları ile ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Kargo İşlemleri :

• Kargo teslimatı esnasında ürün kutusunda herhangi bir hasar saptama edilmesi durumunda ürünü teslim almadan zabıt tutturarak geri iade etmenizi rica ederiz.
Mağaza ve kargo şubesinden güvenlik sebebi ile mahsul teslimatı yapılamamaktadır.
• UPS KARGO : 444 00 66
• KKTC bölgesine ürün sevk işlemi yapılamamaktadır.

Montaj Gerektiren Ürünler :

• Montaj gerektiren ürünler (*) sadece Yetkili Servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır.
• Montaj gerektiren bir ürün satın aldığınızda teslimatınız sonrası markanın Yetkili Servisi ile iletişim tarafınızdan kurulması gerekmektedir.
• Montaj gerektiren ürünler (*) mutlaka Yetkili Servis kadar açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili Servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışarıda kalabilmektedir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile metamorfoz/iade işlemleri yapılabilmektedir.
   – (*) 32” ve üzeri Televizyonlar,
   – Çamaşır Makinesi,
   – Bulaşık Makinesi,
   – Ankastre
   – Buzdolabı
   – Klima
   – Kombi
   – Güvenlik sistemleri
   – Ofis tipi yazıcılar

İade / Başkalaşım Şartları :

• Teknosa mağazalarından değişim işlemi yapılamamaktadır.
• Yasal süreçler gereği vazgeçme hakkı dahilinde iade işlemleri ürünün size teslim tarihinden itibaren ilk 14 gün içinde yapılabilmektedir. 14 günü aşan iade /başkalaşım işlemleri için mutlaka yetkili servis tutanağı takdim edilmelidir. Yetkili servis belgesinin iletilmediği durumlarda sözünden dönme hakkı kullanılamaz.
• İade edeceğiniz mahsul, aksesuarları orijinal ambalajında iade edilmelidir.
• Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler (vakumlu/jelatinli ambalajı açık/yırtık ürünler, sim kart takılmış cep telefonu ve cep bilgisayarları, kurulumu üretilmiş LCD TV, PC, Notebook vb cihazlar, kartuşu çözülmüş yazıcı, faks makinesi, ambalajı açılmış tek kullanımlık ürünler, yazılımlar vb), satışı Operatör Temlikli/Sözleşmeli yapılan ürünler ile kişisel bakım ve hijyen ürünlerinin ambalajlarının açılması durumunda değişim/iade işlemleri gerçekleştirilemez.
• Hijyen açısından uygunsuz(Disney iç çamaşırı, Disney mayo, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.
• Hijyen açısından uygunsuz tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, kulaklık, DVD, VDC, CD ve kasetler, bireysel bakım ürünleri (traş makinesi, epilatör, diş bakım ürünleri vs.) ile sarf malzemeleri (toner, kartuş…vs) oysa ambalajı açılmamış olmaları halinde iade alınabilmektedir.
• Garanti kapsamındaki arızalı tüm ürünler için başkalaşım işlemleri servis raporu ile yapılabilmektedir. Yetkili servisler göre yapılan inceleme sonucu değişim ve/veya iade zarfında olduğu belirlenen ürünler için metamorfoz/iade işlemi yapılır.
• Beyaz eşya mahsul grubu Horoz Lojistik ile taşınmaktadır. Servis raporu/ zarar tespit tutanağı ile birlikte beyaz eşya mahsul grubu için ürünleri Teknosa Lojistik Merkezine göndermeniz gerekmektedir. Horoz lojistik göre ürününüz alınması için ürün orijinal ambalajında, yerinden sökülmüş ve taşımaya hazırlanmış durumuna getirilmelidir. ürünü Horoz lojistiğe hazırlama sorumluluğu müşterimize aittir.
• Beyaz eşya dışında ama ürünler UPS KARGO ile iade edilmektedir. UPS KARGO karşı ödemeli anlaşmalı kargo kodu EY6521 olduğunu açıkça belirtmek isteriz.
• Sevk Yapılması Gereken Adres : Teknosa Lojistik Merkezi : Barışma Mah. 1804 sok. No:5 Gebze-Kocaeli

***DETAYLI BİLGİ İÇİN TEKNOSA.COM YARDIM SAYFASINI İNCELEYEBİLİRSİNİZ.

 www.ayensoftware.com (Gittigidiyor XML API Entegrasyonu)

sizlere supermarket.web.tr farkıyla sunulmuştur